sreda, 8. julij 2009

Ne deluje!

Oh in ah dobra zadeva za odstranitev bradavic. Wartner je ena navadna natega za 20€. Ker se mi je naredila ena majhna bradavica na kazalcu, ravno tam kjer je prvi sklep sem se odločila, da bo treba urgirat. Reklama se rola, da je tko k pri dohtarju. Ja ni ga lepšega. Če nočeš dat ful dnarja za dohtarja moraš čakat k blesav, da prideš na vrsto. V lekarni pravijo da dela. Ok vzameš to čudo od Wartnerja. In te malo zadane, ko ti rečejo 20€. To je skoraj toliko, kot da bi šel k dohatrju.

Ker ti vsi zatrdijo da je to tisto, kar ziher pali, daš 20 €

Seveda sem probala takoj še isti dan. Tako kot piše v navodilih, še kakšno sekundo dlje sem držala gor. Nič, mine 10 dni še vedno nič. Ponovim postopek, stanje se ne spremeni, ponovim postopek še enkrat, spet nič. V navodilih piše, da je mogoče pri večjih potrebno postopek ponoviti. No moja ni bila večja, ampak majhna, pa sem postopek ponovila 3x.

Tako da.....če se želi kdo zastonj nategnit naj mi to pove, ker mu bom posodila 20 eursko natego.