četrtek, 9. julij 2009

Eno leto delovanja

Eno leto je že od kar uradno deluje ŠKD Bajka.
Leto je bilo vsaj z moje strani zelo uspešno, saj sem še vedno zasedena do zadnje kapacitete. No letošnje poletje mi je omogočil po eni strani več prostega časa, po drugi strani pa prvič nisem zaključila skupine, ker nam je preveč odpadalo Pa tudi šolo sem imela kdaj pa kdaj v dežju.
V enem letu še vedno nekomu ni uspelo poravnati svoj dolg, novega so pa tudi naredili, ampak še vedno velja, da ni izpita brez plačila. No pa naslednjega tečaja tudi ne. Kredit ima svoj rok trajanja in poskrbim za to, da so psi toliko ok, da niso škodljivi za okolje. Vse ostale finese pa...sorry.

Danes sem dobila od VURS-a pošto s katero se lahko hvalim in lahko rečem, da Škd Bajka ni ena pravljica in muha enodnevnica. Program za prevzgojo nevarnih psov v ŠKD Bajka so potrdili in sedaj imam ženg, da to znam.

Zanima me samo kdaj bodo nehali govorit neresnice o meni ljudje, ki me niti ne poznajo in nikoli niso videli mojega dela. Sicer pa za dobrim konjem se vedno praši in ker se za mano še vedno, mi to daje vedeti, da moram biti samo še boljša.

Vsaka težava ima v rokah darilo zate(Richard Bach)