petek, 25. julij 2014

~229~

Pa se je zgodilo - Abi je ušla za zajcem. In tudi takoj prišla nazaj. Za par sekund mi je zginila za koruzo, in je nisem videla. Amapk se je obrnila in vrnila.
Smrklja. Tokrat ni bila nič kregana, ampak sem jo pohvalila, da je prišla nazaj. Ko bo to naredila naslednjič, bo zelo kregana in šla na 10 m štrik. Samo, brez da uide, je ne morem naučiti, da se to ne sme.
Takoj sem videla, da ima v nosu sled in ko je skočila, sem vedela, da je bil naskok na plen. Odpoklic je bil prepozen in lahko sem jo samo opazovala.

 
klicala sem jo, ko mi je zginla iz vidnega polja. Ko sem jo zagledala, da teče nazaj, sem jo še enkrat poklicala, potem pa bila tiho.
 
 
Ko je prišla nazaj ni imela občutka, da je kaj naredila narobe. Povedala sem ji, da se to ne dela, potem pa ji dala frizbi, da jo do konca zmatram.
 
Smrklja mala odrašča in to pomeni, da bo tudi začela uporabljati nos. Saj ga že, ampak do sedaj je ni še nikoli odpeljalo.
Poseben režim je danes otvorila - od prvega trenutka, ko bo spuščena, bo zaposlena z nečem.