nedelja, 20. julij 2014

~223~

Mravlja je napadla Abi. in to čisto za res. Ogromna mravlja ji je zlezla v nosnico in imeli smo reševanje Abi.
Vse skupaj se je začelo tako, da je najprej začela kihat. Najprej sem se ji še smejala in govorila kako luštna fotka bi bila. Potem pa to ni bilo več smešni in sem le šla pogledat kaj jo moti. V nosnici se je nekaj videlo. Šele kasneje sem ugotovila,da je mravlja. Jaz sem fiksirala Abi, Tilen pa jo je probal s pinceto odstranit. Ker se je zataknila za steno nosnice, se je pretrgala. Dobro, da je Abi zelo potrpežljiva in da ni nič cvilila ali pa bila panična.
Ker sem se bala otekline, sem ji dala polno posodo vode. Ja, dobro je, da se rada igra z vodo in da se tunka vanjo. Tokrat ji je to verjetno rešilo nosek. Počasi smo namakali nosem - no to je počela tako, da se je igrala z vodo, mravlja pa se je odlepila in sva jo lahko s pinceto spravila ven. Oddahnili smo se vsi. Odpli smo do jezera, kjer se psi ne smejo kopat. Ampak noge si pa lahko namočijo :). To je moja interpretacija :)
Če bi imela malo daljši povodec, bi zaplavala, ker ji je čisto malo manjkalo.
 Je pa jezero nevarno, ker je polno alg in zato obala zelo drsi.