nedelja, 13. oktober 2013

Sončna nedelja

Zbudila sem se v meglo in takoj sem pogledala na tla ali dežuje ali ne. Danes smo imeli na urniku Arboretum in res ne bi spet odpovedovala.
Ni kazalo dobro, ker ko sem se odpeljala od doma, so bile na avtu mini kapljice. Bolj kot sem se bližala cilju, bolj se je jasnilo. Že predno smo šli notri, je posijalo sonce:)
Lepa četica se nas je zbrala in res se je naredil krasen dan.
Da ne bodo samo psi:)
Pasji del dneva smo zaključili z učenjaki, s katerimi je res samo še luštno delat in finale tečaja je tisto, kar si tečajniki zaslužijo, saj končno vidijo čemu smo toliko delali vse tri tečaje.

Zvečer sem šla spet na Zvočno kopel z gongi.
Foto: Nataša Moškrič
Zvočne preporode z gongi obožujem čedalje bolj. Eno uro in pol samo ležiš in uživaš. Prepustiš se zvokom, ki delajo svoje. 
Niti ena zvočna kopel ni ista, vsakič se zgodi kaj novega, boljšega. Zato res vsakemu priporočam, naj gre probat in se odloči sam.
Jaz bom vsako drugo nedeljo v mesecu ob 19-ih v BM studiu na Dunajski:)