četrtek, 3. oktober 2013

Moja prva ura gong joge

To je ena od odločitev, ki jo sprejmeš potem, ko preživiš večer na urgenci :)
In danes sem jo realizirala.
Natašo sem spoznala že prej, ker k njej hodim na gonge in ko je začela z gong jogo sem bila takoj za. Nažalost je bil začetek septembra, ko je bilo zame nemogoče, ker sem imela takrat tečaj.
Kot že vse v življenju, se je tudi to zgodilo točno takrat, ko ti je usojeno in razpisala se je nova skupina oktobra - jeee, to pa lahko. In zgodil se je še obisk urgence, vse sočasno...in vesolje je reklo, da je to - to.
Sicer mi je povedalo na malo brutalen način, ampak drugače verjamem, da me ne bi premaknilo.

Saj vem, jutri pa pojutrišnjem, ko me bo vse bolelo mi ne bo tako fajn, ampak kako že...brez bolečin ni rehabilitacije...in ja, sem na rehabilitaciji :)

Sam parking moram nekje drugje najdt, ker v Kapitlju me pride dražje kot joga :(