nedelja, 6. oktober 2013

Kar na lepem...res ni fino

Bil je lep vikend, spet pasji, dokler se mi danes sredi kuhanja kosila spet začelo vrtet. No začelo se je z glavobolom in takoj sem vedela, da to ne bo dobro. Kosilo sem skuhala, jest pa nisem več mogla, ker ....ni šlo več. Itak da ne, pritisk je spet narastel na 160, pulz na 114. Postelja in Tanjaaaa ( moj angelček na zemlji - hvala). No, par ur sem rabila, da se je vse umiril, pulza mam še mal preveč, ampak to zato, da vem, da je nekaj čez dan bilo :). Ni fino tko žvet, res ne. Delam na tem, da bo tega čedaljem manj in želim, da se res hitro vse to sranje konča.
Ker kenslat ljudi res ni fino, delat v takem stanju pa tut ne morem.
Smo imeli pa res lepo jutro. Seniorčki res uživajo in napredujejo.
So imeli sestanek :)
Erik, čisto pasji otrok :)
Res edina seinorja, ampak ko je pa palčka v igri...takrat sta pa prva :)
Občudujem lastnico Tai-ja. Vsakič po srehodu, ko gremo drugi ali na kavo ali pa spat, se njun žur šele začne...banja time :(
Sobota je bila tudi lepa. Ni bilo tako mrzlo kot so napovedali.
Učenjaki so bili na začetku še malo zaspani, ampak ko so se zbudili, so bili odlični. Če prideš s prazno baterijo v fotkiču, ne moreš posneti lepih figur, ki jih že delamo :)
Za njimi so prišli mladički. Ker smo ful pridni, sem se odločila, da jih združim, saj so sedaj že toliko večji, da so lahko vsi skupaj. Ker žur!
Piščančki mali :)
Malošolci niso bili ovekovečni, ker so ...delali odpoklice in so bili pridni:) 20 minut so rabili, da so res vsi ležali in smo lahko bili 10 m stran od njih. Bravo!

Ja tko je to. Sedaj se maš fino, čez eno uro s v dreku...zato uživaj vsako minuto, ko se imaš fino!