sreda, 9. oktober 2013

Res nam gre dobro :)

Z večino tečajnikov smo na polovici in to se res vidi. Premik se je zgodil in gremo samo še gor.
Ko lahko učenjakom damo dol povodce in psi delajo, ko malošolci naredijo prostor in delam odpoklice na 10-tih metrih, smo dobri. Sedaj bo samo še zabava in žur:)

Presedlali smo na študentski urnik. Obup kakšne urnike imajo. Po cele dneve na faksu, res ni čudnega, da je toliko mulcev na drogi. Kako naj pa to zdržijo?

Moje počutje....zelo intenzivno delam na njem in res sem bolje.
Ja, lahko bi bila že na tabletih, predvsem zelo mi ponujajo antidepresive in pomirjevala. Ne, hvala. Jih ne rabim. Res ne.
Vse prej naredim kar je v moji moči, kot pa da se zatečem k tabletam.
Ogromno lahko naredimo. Prve temelje sem naredila že prejšnji teden, ta, sem jih samo zacementirala:)
V bistu že komaj čakam, da se začne kolesje vrtet.
Danes imam prvič po ne vem koliko časa pulz 79 :)