ponedeljek, 21. februar 2011

Sneg

Ker sem na bolniški mi seveda zjutraj ne zvoni ura, ampak me zbudita psici. No al pa muc.
In danes sem slišala tako tanko piskanje in hlipanje...takoj sem vedela, da je zunaj sneg. Saj ni važno koli ga je, važno je, da je belo. Sneg in psi ...ne vem še kaj je boljšega. Na žalost pa danes ni bil dan za norenje, saj Ajška šepa na zadnjo desno nogo. Že v soboto je začela nekam čudno hoditi, ampak ni pa šepala. Vso sem jo pretipala in je prav nič ne boli. Ajša in bolečina...pokaže jo šele, ko je že tako močna, da je že skoraj prepozno in je potrebno res močno protibolečinsko zdravljenje. Tokrat ne bom čakala, ampak sem ji kar takoj dala zdravila proti bolečini. Konec koncev je gospa sedaj že v letih in jo ne bom več šparala z zdravili. Če vidim, da ni ok, ga dobi.

Kaj si o snegu misli muc?
Če bom dovolj dolgo spal, bo skopnel.
Na koncu ga je danes res prespal ;)