torek, 8. februar 2011

Ma a ljudje res živijo v cyber svetu, al kaj?

Zadnjič sem počistila svoj FB profil,  no, saj sem ga najprej hotela kar zapret, pa sem rekla, da mogoče pa še ne.
No in sem počistla svoje "prijatelje". Pač, 123 jih pa res nimam. Tako da je končna cifra 35 je tista prava, za katere lahko rečem, da jih poznam in oni mene.
Pa je ta moja - lahko rečem - pravica, naredila cel halo...Ljudje, ki me niti ne pokličejo kako sem, ki jih konec koncev tut ne briga kako sem, so užaljeni. In to tako, da mi celo pišeljo in protestirajo, ker sem jih izbrisala. Mislim, dajte no....get a life!!!!
Da mi nekdo teži, da sem ga vrgla dol iz FB...bogi, ma mi je kar žal, da sem to naredila, res. Če sem s tem komu naredila globoko osebno rano, se opravičujem.
Življenje je vse kaj drugega kot pa viseti za računalnikom in se naslajat nad tem, kaj dko napiše.
Življenje je dihati zrak, je videti naravo v živo, čutiti sebe in druge, se dotikati realnih stvari, ne pa buljenje v ekran. Življenje je imeti se lepo, predvsem sam s sabo in potem šele v vsemi drugimi!
Življenje...ne, to ni računalnik, to je čutiti, občutiti, ljubiti....realno živeti.