sreda, 25. november 2009

Prosti dnevi




Ker smo v recesiji imamo skrajšan delovni čas. Seveda imamo zato tudi nižjo plačo. Ampak, biti 2 dni doma je čisto ok.
Danes je spet dan, ko sem doma. Če dobro premislim, sem jih skoraj vedno izkoristila za biti prost. Razen prejšnji mesec sem jih izoristila namesto bolniške. No, saj bi jih ta mesec tudi, pa mi je lepo kar bolniško napisala, saj me ima moja dohtarca že dovolj. Pravi, da je bolniška za to, da se pozdravim, dopust pa za to, da se spočijem. In čisto prav ima. Zakaj že bi dajala svoj dopust za bolniške?

Danes sva šle z Bajko na obisk in sprehod. Kosilo je bilo čisto nenapovedno. Vse skupaj je bilo odlično. Le ob 12-tih čez preširca je bil mali šok za Bajko. Ampak je bila fantastična.
Sedaj pa spijo vsi trije, naporen dan je za njimi.