sobota, 7. november 2009

Dež in bolniška

Dež in bolniška pomenita le eno. Biti cele dneve doma. Bajka je najbolj srečen pes, ker je lahko cele dneve z mano. Spet ima obdobje anoreksije in ker je zima sem po enem tednu posegla po Čokolešniku, ki ga še vedno obožuje. Seveda ne morem Ajši kratit dobre hrane, zato ga dobi tudi ona. Sečno upam, da jo bo čimprej minilo, ker ...danes ni jedla zelenjave in makaronov, kar ponavadi poje. Pol litra Čokolešnika je pa takoj vase spravila.
Drugače pa...moje zdravje mi gre pošteno na jetra. Ko že zgleda, da bo volje se zbudim še slabša. zamašen nos, da ne vem kako lahko diham, ker je neprehod. Grlo je kar nekaj, kašelj me popade čisto brez opozorila. Baje je bilo danes sonce, nič ne vem o tem, ker sem ga prespala.
Vse kar je dobro ....spimo a se še vedno ne naspimo.