nedelja, 28. oktober 2007

Zimski čas

Ne maram ga, ker to pomeni, da je takoj tema, ker to pomeni, da imam preveč časa in kadar imam preveč časa začnem razmišljat, to pa nikoli ni dobro. No da ne bo izpadlo da ne razmišljam, to verjetno še preveč, mišljeno je razmišljat o sebi, tega ravno ne maram.

Zato je boljše vprašanje kdo je Bajka?
Bajka je ena taka lepa, ljubezniva, vedno za akcijo hrati pa vedno za crkljanje, je črna kot iz pravljce. Je Ajšina hčerka. Ajša je moja punca, s katero sem postala to kar sem. Z njo sem odkrila kaj pomeni merđka med psi. Sta moji ljubici.



In zakaj moj nick bajka, ma ker sem ena taka pravljica za tiste, ki jih spustim blizu. Samo kaj če jih je veliko, ki ne pridejo do tja, ker narobe ocenijo tisto kar na začetku vidijo. Ampak vedno je prostor za fajn ljudi in tisti ki so me vredni vidijo bistvo, ki je očem skrito.

Pa gremo nazaj na zimski čas, vedno se spremeni pred prazniki, no in teh tut ne maram, ker je med prazniki vse zlagano, tega pa tut ne maram.

Potovanje, dolgo tisoče kilometrov, se začne z enim samim korakom. Danes smo ga začeli, pa da vidimo kam pridem.