ponedeljek, 29. oktober 2007

Prijateljstvo

Zadnje čase imam probleme ker mi nekdo očita, da prijatelje ovrednotim preko nekih vrednosti ki jih pretvorim v korisi in glede na te koristi sem z njimi.
Seveda se človek spremeni tako čez noč in drugi človek to spremembo opazi zato, ker nisi več toliko z njim.
Ampak moj gospodar je čas in ja, moje počutje in pa čas tistih s katerimi se družim in kateri so moji prijatelji.
Če imam zdajlje čas za kavo, pokličem prvo. Danes nima časa, ker je sama z otroci, ker je z možem, ker jo boli glava, ker je na fitnestu, ker....ok kličem dalje
Naslednja nima časa, ker mora biti z možem, ma ne, kadar je mož doma je sploh ne pokličem, ker mi je logično da je z njim. Saj zato imajo baje može. Aja njen je bolj malo doma zato mi je to logično. Torej kadar pa ni moža pa vem, da ima vedno čas.
Tretja je samska tako kot jaz in načeloma ima zvečer vedno čas. Če ga nima to itak že prej vem ker se skoraj vsak dan slišive.
Potem je četrta, ta je starejša in je tut skoraj vedno zvečer doma.
Pa peta, pa.....še dobr da ne vedo kolikorat grem sama na kavo, ker na koncu bi bilo še to narobe.
Torej v čem je problem zadnji čas?

To, da se z eno družim več kot z drugo, ampak ok to še ni tak problem. Problem je v tem, da grem z njo v strcuno, da grem z njo jest, da grem z njo s cucki ven. In ker mi ona kao nudi več kot tista prva, sem sedaj materialistka.
A se nihče mogoče ne vpraša če nisem mogoče egoistka in sem pač samo združila prijetno s koristnim? Samo še tega naj me obtožijo

Še dobro, da so vsi moji moški prijatelji pročeni in da se dobivamo med službo, da ni problemov zvečer, ker da bi se pa še pri njih obremenjevala s tem da sem materialistka ali pa bog ne daj egoistka .....to bi bil pa že razlog za odklop.


Če pogosto in veliko deliš z drugimi... če se zaveš, da je vsaj en človek zaradi tebe lažje živel - to pomeni, da ti je uspelo. (Ralph Waldo EMERSON)

Več kot se že razdajam med vsemi se že skoraj ne morem.
Ja priznam, je prostor še za enega, samo ta je čisto poseben in je izbran in v ta prostor se ne bo nihče urinil ne glede na obtožbe ki jih bom dobila zaradi tega.
Ampak bega me to vsaj en človek...zaradi mene ne živi samo en človek lepše, kar nekaj jih je ki so mi dnevno hvaležni za to kar jim dajem. Bega me tisti eden, ki me obtožuje in ki hoče da verjamem da sem materialist. In to človek je vedno prvi, ki ga pokličem.
Ampak sebe ne bom spreminjala dokler vem da nikomur ne želim nič slabega. Čas vedno prinese resnico. Kakšna bomo, bomo pa videli.