torek, 3. januar 2017

~347~ Od A do Ž

Danes je bil pa Žak zlat fant.
Zbolela sem in sem morala res paziti, da sem čim manj z njim, saj sem kot kaže dobila črevesno virozo. Tega si res ne želim še zanj.
Zato sem prosila svoje starše, da sta prišla in ga zabavala.
A dokler nista prišla, je bil tako priden, kot bi vedel, da nekaj ni v redu.
Sicer me je ponoči že skrbelo, ker se je ob petih zbudil in jokal. Dobil je mleko in spal do pol 10-tih.
Ob pol enih je šel že spat, saj je bil čisto utrujen. Dedi in babi pri njemu doma - žur na kvadrat.
 Po dobri uri se je zbudil in sem si pomagala s televizijo - njegov pogled pove vse. Ne bo poslušal koncerta od Jana - hoče reklame.
 Pa je dobil svoje reklame :).
Kmalu sta prišle spet dedi in babi in televizija ni bila več pomembna.
Abi je bila spet ljubosumna in se je če se je le dalo spravila med Žaka in dedija. Zato sem ji vzela gor. Itak je bila vsa srečna, ker sta jo vmes, ko sta šla domov vzela s seboj in je bil dedi samo njen. Ker to, da sta šla po Šiški ne šteje.