petek, 25. marec 2016

~63~ od A do Ž

Materinski dan je danes in ker sem mama, sem si podarila darilo za ta dan.
Z Žakom in Abi smo ga šli iskat.
Do večera si ga nisem privoščila, ker se nam je dan popolnoma spremenil.
Žaka sem prestavila ob štedilnik, da je bil ob meni in sem začela kuhat.
Juha se kuha sama od sebe, zato sem lahko začela barvati pirhe. V teranu so najlepši.

Žak je bil neverjetno priden. Zato sem se odločila, da bom naredila potratno potico.
Vsako uro je Žak hotel, da prekinem s peko, ker je bil lačen. In tako smo preživeli dopoldne v kuhinji.
Med tem je pa nastajala potička. Ker pečica že dela, sem spekla še kruh.
Abi je vse skupaj spremljala iz svojega prostora. Ker ima še vedno luknjo od drena, je bila danes obsojena na počitek.
Je pa zato dobila za polizat skledo od skute.
Letošnji velikonočni prazniki, so še "čisti". Drugo leto bomo že skupaj packali, ko bomo barvali pirhe.