nedelja, 13. marec 2016

~51~ od A do Ž

Žak ima že skoraj 4 kilograme in pol. Že pri prvih pleničkah se mi je dogajalo, da so mi zjutraj premočile in spet se dogaja isto. Do 5 kg ni mišljeno do 5, ampak do več kot pol kile manj. In ponosno nimamo več 1 ampak 2 pri pleničkah :).

Danes sem bila ponosna na Abi. Kot pravi meščani smo šli v Tivoli.
Takoj je gledala kje so tečajniki, ker do sedaj, je šla samo v službo.
Na začetku sem imela pripeto, ker smo hodili po glavni poti. Ko smo si ogledovali fotografije, sem jo odpela, da sem videla kako se bo obnašala.
In lahko rečem da me je zelo presenetila.

Hodila je zraven ali pa čisto blizu. Niso jo zanimali psi, ne ljudje. Edino kar je imela težave....ni našla nobenega stroža. Pot smo nadaljevali čez Tivoli in sem jo imela odpeto.
Ker bova večkrat tu, jo hočem imeti spuščeno, a želim, da hodi ob meni oz največ par metrov stran.
In danes je točno to počela. Pripela sem jo, če sem videla, da je pripet kuža, ki gre nasproti. Drugače pa jih je povohala in šla naprej.
Za konec je vseeno preverila, če so kje tečajniki in potem smo odšli.