sobota, 10. oktober 2015

Nakup otroškega vozička

Če mi kdo reče, da je to pač enostavno, sem mu lahko samo še smejim.

Tudi sama sem mislila, da je to pač dokaj enostavna zadeva. Odločiš se do kjer finančno si pripravljen iti in to je vse.
Pa ni čisto tako.
Skoraj sva se zafrknila, ker sva ta nakup vzela preveč na iti.
Že ko sva šla v prvič v Italijo sva dobila tudi reklamo za paket, kjer imaš po cenovnem rangu ovrednotene stvari. V najvišjem si dobil voziček, posteljico, previjalno mizo in še kup enih drobnarij. Ugodnost je bila, da prišparava skoraj 300 eur, če kupiva vse v paketu. Ok, to je že denar o katerem se premisli.
Res je, da sva bila tisti dan še v eni trgovini, kjer mi je bil všeč en voziček. Predvsem ker se je obračal na obe strani, kar mi je zelo pomembno in zaradi tega, ker sem ga lahko vozila z eno roko. Pri dveh psih, je to zelo pomemben podatek.
Cena je bila v akciji nekaj čez 600 eur, kar je bilo v rangu, ki sva si ga postavila. Motile so me le barve, ki so bile bolj mrtve, ampak ok, pač vzameš v zakup, ker je bilo ostalo vse ok.
Ko sva videla ponudbo trgovine, sva, ravno zaradi denarja misel na prvega zavrgla.

Za kakšen mesec sva vse nakupe okoli otroka dala na stran, ker se drživa tega, da ne nakupujeva že kar sedaj in ne gnezdiva. Je pa res, da bova počasi morala začeti in ker so dobavni roku za vozičke lahko tudi več kot 5 tednov. Zato sva rekla, da najprej voziček.
Vseeno me je nekaj govorilo, da bo potrebno malo več energije in časa za ta nakup.
Predvsem pa me je motilo to, da me noben voziček do sedaj še ni toliko potegnil, da bi rekla - tega hočem.

Voziček iz paketa, mi res ni. Res je, da je cenovno gledano hud, ampak res ni mi potegnil. Prevsem pa sem bila v dilemi ali 3 ali 4 koles in ali majhna ali velika.

Kdo je boljši kot moji tečajniki, ki imajo otroka. Pa sem postavila vprašanje na FB. Vse poznam in vem, da mi bodo povedali najbolje.
Torej, voziček iz "paketa" in cel paket je odpadel.
Sobico sva namreč že izbrala in nama je posteljica in previjalna miza iz paketa bolj kot ne kvarila načrt.
Peg Perego je ime, predlog je bil GT3. Absolutno prevelik in pretežek. Pa spet mi ni bil vizualno všeč.
Jane Slalom  sta imeli dve, ki jima tudi zaupam in vem, da ne hodita po pločniku in lepih poteh. A tudi ta je prevelik in mi ni bil najbolj všeč.
Edini, ki je imel 4 kolesa je bil ta. Samo tudi ta je bil ogromen za v avto in ni mi bil všeč.

No, priznam, da sta bile favoritke dve, ker sem voziček pri obeh videla in ga tudi vozila.
Ampak prišel je ven čisto nov model, ki razen imena ni imel nič skupnega s tistim, ki sem ga poznala.
Že takoj, ko sem ga odtipkala in začela brati, mi je bil všeč. Lahek, dobre vozne lastnosti in najpomembnejše - obrača se na obe strani.
Ko sem videla še barvno kombinacijo, sem rekla, ta bo! To je prvi, ki mi je res všeč.

A dajmo čustva na stran in vklopimo razum. Brez da ga vidim v živo in vozim, predvsem pa zložim in dam v avto, se ne navdušim do konca.

V trgovini so imeli razstavljeno točno to barvno kombinacijo. Lahek za vozit, okreten, stabilen in predvsem ...brez najmanjšega problema gre v avto. Kupljeno! To, da so dan prej znižali ceno, verjamem, da ni bil naključje, ampak znak, da mora biti najin.

In ga že imava doma :)