torek, 27. oktober 2015

Abi je dobila brco

Ne, ne...ne od mene. Ležala je zraven mene in sine se je zbudil. Ker se me je Abi tiščala, je čutila njegovo brco.
Njena reakcija - najbolj začuden pogled v moj trebuh in odmik od mene.
Sedaj se nikoli več ne nasloni na trebuh, ga pa voha in posluša kaj se dogaja v njem.

Moram priznati, da je to res neverjeten občutek, ko čutiš premikanje otroka v sebi.
Abi je detektor za vsak premik, Bajka me pa samo občasno pogleda in si verjetno misli...a bo že mir :).

Da je Abi posebna psička, je pokazala danes zjutraj. Že od šestih je bila čisto nemirna in ni hotela zaspati.
Malo pred sedmo me je klicala mami, da sta z očetom na urgenci. Abi je res telepatsko povezana z njim in samo, da prideta nazaj, jo bom morala peljati k njemu, da bo videla, da je v redu in se bo upam, da umirila.