sobota, 8. marec 2014

Tako soboto kupim takoj za vedno.

Sonček, ne pretoplo, nikakor ne mrzlo. Ravno prav, da so psi uživali in nas ni zeblo.
Ta energija se je prav poznala tako na psih kot ljudeh, saj smo lepo delali vse tri skupine in predvsem psi, so se maksimalno naigrali.
Začeli smo z našo zaključno uro zimske šole.
Lepo je gledat toliko različnih psov.
Nerazdružljiva, dobro, da ne bosta več v isti skupini, ker ju je težko ustavit.

Za njimi so prišli malošolci. Vmes sem še skočila po Abi, ker prva skupina je bila le prevelika za njo.
Sploh ne morem verjeti, da smo z njimi že na polovici. Se mi zdi, da smo ravno dobro začeli. No, je pa res, da če bomo imeli tako lepe dneve, kot je bil danes, bomo res samo še uživali.
Še on se mora omehčat, pa bo vse tko kot mora bit.
Za njimi so prišli še eni malošolci, s katerimi smo ravno dobro začeli.
Na koncu pa sva si s Abi privoščile še en hiter samski sprehod :)

Zadnjič sem si kupila knjigico Misli moči, in prejle sem jo odprla. Odprla se je ravno pri tej misli:
Moje delo me izpolnjuje in zanj sem dobro plačana. Vem, da gre moj uspeh v korak z mojimi odločitvami.

Zato tako, lepo sončno soboto, takoj kupim še za naprej.

Jap, res bo nekaj na tem. Zato me je verjetno potegnila, ker knjig si res ne kupijem, ker ji niti ne berem.