petek, 14. marec 2014

~98~

Jaffa je danes odšla domov.
Abi je res vse zobke zgubila v igri z njo. Včeraj je imela spodnje ta velike še dvojne, danes ima samo še nove.
Le en zobek me še skrbi. In sicer tisti zgoraj, ki se je prvi odlomil in še vedno ni padel ven. Tudi ta bo, upam da kmalu.
Danes me je na sprehodu prijetno presenetila, saj smo srečali konje. Bila je več kot 10m od mene, ko sta prišla izza ovinka. Mirno sem jo poklicala in je prišla k meni. Ker sta morala konja mimo, sem jo privezala. Prav nič ni reagirala, samo vohala je in gledala kakšne velike živali so to.
Kasneje smo v gozdu zopet srečale trop srn. Jaffa je bila privezana, Abi in Bajka pa ne. Srne so šle niti ne 10m stran od nas. Abi je začela bevskat in tečt proti Bajki. Ko je bila ob njej je spremenila glas v globokega in odločnega. Bajka jo je le pokroviteljsko gledala in si mislia svoje.
Po novem vse kar ne pozna in kar ji je novo, nalaja. In išče podporo in oporo pri Bajki.