četrtek, 29. avgust 2013

Vreme nam služi

Z vremenom sem se zmenila, da naj ga dopoldne serje, popoldne od 17-ih naj pa da mir. In res je bilo tako. No v sredo se je malo zmotil in je malo čez 18 začelo spet scati, ampak je popravil svojo zmoto in smo končali skoraj v sončku.
Že v spomladanskem obdobju sem imela sredo rezervirano za učenjake - pri sestavi urnika tega sploh nisem opazila, da sem tudi jesen naredila isto. Torej so srede učenjaške, in prav je tako :)
Četrtek je bil danes še na izi, ker malošolci začnejo drug teden.
Senorji, so se danes prvič dobili združeni. Če sem na hitro preštela jih je bilo tam okoli 18. Psi se počasi še spoznavajo in odkrivajo kdo je kdo.
Ampak v igro so pa vseeno šli.
In potem se je začelo  - spoznavanje ovirc.
Na koncu smo seveda vse dali v celoto in najboljši mi je bil tečajnikov komentar. "Ej, a to bo sedaj vedno tko ovirce pa tko". Mu odgovorim da ja. In mi reče: 2a to hočeš mene fentat, al kaj?" :)
Neee, nočem nobenega fentat, samo fajn se met.

Res smo danes hitro zaključili, ker se mi je mudilo na zvočno kopel z gongi. Že drugič sem bila in ja, poleg masaže bo to moja stalnica, ker se po obeh počutim odlično. Brez tega, pa ne morem delat in biti to kar sem.