nedelja, 18. avgust 2013

Konec dopusta

Letošnje leto sva si z Bajko privoščile kar nekaj dopusta. Nekaj je k temu pripomogel tudi vreme, saj je bilo prevroče za delat.
Ta teden je bil čas za premislek o vsem in počasno uvajanje v ponovno delo. Individualci mi vedno polepšajo dan, saj je njihov napredek ravno zato, ker se posvetim samo njim, vedno ogromen. Najbolje je pa prvič, ko pride vse razštelan pes, ob katerem celo pridelam poškodbo pri delu. Še vedno me malo boli, ampak sem pa spedenala, da ni plavo in zatečeno :)
No, in ta kuža je šel po eni uri in še malo domov umirjen. Lastnik se je naučil kako pomiriti psa s tem, da se pomiri on in veselje je videt oba, ki sta srečna. 
Sreča...o tem bi se dalo kaj reci :)
Spet sem lahko opazovala sončni zahod. Še malo, pa ga ne bom več, ker bom delala cele dneve. Ja, to je lahko sreča.
Sreča je tudi ta, da dobiš klic in greš na kavo ter tortico. Vse to so srečni trenutki, ki jih kmalu spet, zaradi obilice dela ne bom imela.
Zato vedno pravim, da moja sreča je v običajnih stvareh.
Je pa še nekaj res. En teden nisem imela tečajev, pa mi je že dolgčas po psih in ljudeh. Res so moja najboljša droga.
Jesen bo imela malo sprememb, predvsem bomo zmanjšali število ur, ker se na koncu tečaj res že vleče kot čreva - predobri smo in prehitro naredimo vse kar imamo na planu. Piflarje imam, priznam.
No, tudi taki so, ki ne napredujejo in kjer ne vem kaj naj naredim. Ampak zaupam v to, da se vse zgodi takrat ko ti je namenjeno in vem, da bodo tudi ti našli svoj način in svoj sistem.

Nekje sem včeraj prebrala, pa pozabila shranit- če te nihče pri tvojem delu ne sovraži, potem ne delaš dobro.
Nekaj takih, ki se ne strinjajo imam. Nekaj jih bo postalo tudi jeseni takih. Torej - delam dobro :)