torek, 18. januar 2011

Seminarske naloge

Mislim, da je tole že 11 seminarska naloga v letu in pol. Nikoli nisem prepisovala nalog, saj sem vedno dobila priblis kaj bi pisala, že ko so nam predstavljali kaj naj bi bilo v njej. In ko imaš enkrat idejo, je realizacija čisto izi. Vse seminarske sem do sedaj naredila z 10, saj profesorji cenijo to, da jo resnično narediš sam, moje so pa še tako specifične, da se vidi, da niso copy pastane. Res je, da je večino nalog narejenih o društvo, ampak zakaj pa ne bi združila prijetno z koristnim in sem v okviru seminarskih nalog naredila še stvari, ki bi jih tako ali tako morala narediti tudi za društvo. Pa sem naredila dve stvari hkrati.
Tudi tokrat, pri tem predmetu delam seminarsko, le da sem tokrat primorana zelo razmišljat kako za vraga naj pravne stvari pišem tako, da ne bodo zveleli kot prepisovanje zakonov. Težko, sploh če pišeš o ustanoviti društva.
In ker mi manjka samo še malo, da zaključim to seminarsko in mi je zmanjkalo misli, sem prekinila in se spravila zapisat za blog.
Danes sem izkoristila lep sonček - no ob treh ga je res še nekaj malega in šla po dolgem času s fotkičem na sprehod.
 Rezultat - nekaj luštnih fotografij.
Glede na to, da že skoraj eno uro poslušam, kako se spet mulci z avti gonijo po savi, me prav žalosti, ker vem ,da bodo spet razrili travnike in potke. Prokleta neodgovornost in objesnost.

Nič, grem naprej pisat seminarsko, da jo še danes končam.