petek, 7. januar 2011

A kdo pade na to?

Eh ja....facebook, pa sem že hotela ukinit svoj profil. Ma mogoče ga pa ne bom.
Tole sem dobial danes:
Pozdravljeni

Kako ste kaj? sem JAMES Thomson po imenu, sem bil tekoč skozi svoj profil in sem zelo navdušen nad srčkan besedo, sem prebral iz svojega profila. Ti zveni tako čudovito in lepo. l zavedaš, proces, vse lastnosti l potrebna ženska, da bi življenjskega partnerja, sem dober kristjan z dober smisel za humor, da mi starost ni nikoli ovira v odnosu, hočem vedeti, če bi želeli za klepet in smo se spoznali med seboj bolje.
Am vdova in oče eno hčerko, l love pomagati ljudem, zlasti manj privilegij tistih, l, kot se dogaja ples plavanje in obešanje in rad igra golf, sem nov na tej strani in ne vem, koliko je dela, ker i ne verjamem toliko v internet kot sredstvo za zmenkov.
Mi bo všeč, da veš, da bolje, če vas ne moti. to je moj yahoo chat id (thomson.james81@yahoo.co.uk). Veselim se slišati od vas pozitivno.
Love Lep pozdrav!

JAMES!

Pa res katera pade naj kaj takega?????