ponedeljek, 30. avgust 2010

Občasno se mi zdi, kot da bi bili v Butalah

Živimo v času, ko je računalnik tvoj prijatelj in pomočnik. Konec koncev so informacijsko komunikacijske tehnologije tako napredovale, da je vse veliko lažje. No, ali pa tudi ne. Danes sem se res počutila kot da smo v Butalah, ker nam neuporaba IKT vzame 3 ure dnevnega časa in ogromno enik vnosov. Ampak kdo sem jaz, da bi sodila.....
Mogoče ni dobro, da se izobražuješ, ker potem vidiš kako smo v realnem svetu nekje za luno. In kako so za luno šele ljudje, ki bi morali skrbeti za razvoj in optimizacijo....ja....raje 10 korakov nazaj kot enega naprej...bolečina v bistvu.

V prejšnjem tednu mi je dodobra ponagajala luna in mi ni dala spat. Ampak tokrat je nagajala kar nekaj ljudem, tko da je moralo res biti nekaj posebnega.

Danes sem končno začela z uvajanjem v novo delovno mesto in ja, prvi odstavek se je zgodil ravno tam. Odpadla mi bo roka zato, ker bom morala prepisovati stvari v tabelo, ki so že urejene v tabeli....
Ja...butale...