ponedeljek, 23. avgust 2010

Napredujem

No ja, če na to tako gledam, potem je res. Ali pa tudi ne. Danes sem dobila pisno, da se moram uvajat. Saj nič ne rečem. Jupi!. Samo klinc, uvajat se moram za 3 delovna mesta.
Sedaj mi pa res ni več nič jasno in čas je za samocenzuro.

Drugače pa, poletje je mimo. Kaj je novega?
Prav nič, razen to, da sem porabila le 4 dni letnega dopusta, ker sem zbolela, da sem od začetka avgusta spet blondina in da sem invenstirala v prihodnost.
Še kaj? Niti ne, pa vseeno veliko.

Še malo pa se bo spet vse začelo. Urnik že čaram in načarala bom še eno skupino igralnih uric, čeprav najprej nisem mislila, da mi bo uspelo. Pa je šlo.

Še vedno pa mi Ajška in Bajka lepšata te dni, ko bi najraje komu kaj povedala in koga kam poslala.
Ajška ima prav....če zadeve ne premakneš jo pa zgrizi

Bajka pravi, da te nič ne sme vršti iz tira

Pa vseeno moraš biti vedno pozoren

Kajti čudna bitja so vsepovsod

Pa drugi strani pa ....kako že.....živi življenje, ki se ti je všeč in ne tistega, ki ti ga vsiljujejo!