torek, 30. junij 2009

Poškodba pri delu

Ne zgodi se velikokrat, da je ta poškodba omembe vredna. Razne odrgnine od mladih zobkov, ali pa modrica od krempljčkov, so nekaj čisto običajnega, da imam tanke črte po rokah tudi.

V vsej tej svoji pasji karieri sem kasirala 2 večja ugriza. Enega od svojega psa, drugega pa od tečajnikovega, kar je bila tudi nesreča saj je pes, ki je bil skoraj slep odreagiral na moje mahanje zaradi mušice, ki me je napadala.

Še ena vrsta poškodbe je - zažganina. Kaj te lahko na poligonu zažge?
Povodci, ki jih psi vlečejo za seboj. Enkrat sem imela zažgan in prerezan gleženj, včeraj pa sta me zažgala 10 m povodca malo nad gležnjem. Ta hudičeva stvar nikoli ne boli prvi dan, drugi dan pa....saj ne vem kaj naj. Jokam al tulim. Pečeeeeeeee k pr norcih!

In hudiča da je naslednji dan huje ta zažganina kot pa ugriz. Hmmm mogoče zato, ker dobiš tam tabletko proti bolečinam. Ohooooooooooooo bom spet roko dala prijatelju Ketonalu. No če res ne bo šlo drugače bom!