ponedeljek, 1. junij 2015

Odgovorna vzreja

Pred kratkim sem dobila v poštni nabiralnik mail, da so se skotili vrhunski mladički, ki so v ponos pasmi.
Saj nisem vedela ali naj se smejem ali jokam.
Pasma je že sama po sebi zelo delikatna. DA TAKOJ USTAVIM VSA UGIBANJA - NI NOBENA PASMA TIPA BULL!
Pasma je znana po svoji plašnosti in iz te plašnosti se velikokrat, ob nepravilni vzgoji pojavi agresija.
Za samca vem, da je zelo problematičen in da ni ravno za zgled pasmi. Tudi za samičko mi je že prišlo na uho nekaj v tej smeri.
In glej ga zloma. Plod njune ljubezni in vrhunske vzreje, so nastali mladički. Ki so oh in ah najboljši.
Že sedaj me skrbi za njih, tako kot me skrbi za večino predstavnikov te pasme v Sloveniji.
Da mirno razlagajo kako se stepejo na srečanjih, da jih ima večina težave z agresijo...važno je, da je bila vrhunska vzreja in da sta bila starša premišljeno izbrana.

Vso srečo vsem novim lastnikom in žal mi je, ker ne boste dobili to, kar si predstavljali da boste, ko ste se odločili za to pasmo.