sobota, 13. junij 2015

Ko se ti izpolni želja



Ne spomnim se kdaj sem videla prve klopce iz palet. Vem le to, da sem si rekla: to bi imela tudi jaz.
In od danes jih imam :). Hvala Petja, Rok, Veldin, Primož, Boštjan in Tilen.
Pol dneva ste bili nad pridni. In zaslužili ste si piknik na koncu.
Začelo se je s kupom palet in posvetom.
 Izdelalo prototip
 In proizvodnja se je začela.
 Mojstri so bili res fenomenalni.
Ni čudnega, da so na koncu malo omagali.

Piknik je bil pa vrhunski in vsakemu je lahko žal, da ni prišel. Me že skrbi za šolo v naravi, če bomo preživeli, ker hrana bo vrhunska.
 Ko smo vsi postali vegetarijanci, ker je bilo tkoooo dobr za njih pripravljeno.
 Pijača v hladilnikih
Najboljši prebranac in odlične perutničke, da o čevapih ne govorim.
 
Psi si se nanoreli.
Brez fehtanja pa res ni šlo.
Še enkrat fantom hvala za klopce in vsem, ki ste mi polepšali dan.
To so tiste radosti moje službe, ko si rečem.....komaj čakam jutrišnji dan.