nedelja, 11. januar 2015

Sobota, ko vidiš svoje tečajnike iz druge strani in ko se srečaš s svojimi bivšimi

Vesela sem, da grem lahko mirno na dopust in imam zamenjavo na poliognu. Vedela sem, da ga lahko dobesedno vržem v vodo in bo vedel kaj in kako mora.
Je pa zanimivo gledati tečajnike s druge strani. Res vidiš, kako so napredovali in kaj vse so naredili v tem času.
Lepo je bilo videti 12 psov in 2 skupin, kako delajo in kako se igrajo.
Predvsem mi je bilo pa najlepše videti ljudi, ki so nasmejani in zadovoljni. Po tem veš, da delaš prav.

Za njimi pa smo imeli Bajkino srečanje.
To srečanje je uvod v novo leto, ko bom, takoj ko pridem z dopusta, naredila spet malo prevetritve.
Vesela sem bila, ker so prišli tudi tečajniki, ki so že zeloo dolgo nazaj, obiskovali šolo. In to je tisto, kar si letos želim - da se bodo družili tudi tisti, ki so šolanje končali, že kar nekaj let nazaj.
Lepo je, ko pridejo z otroci in dan preživijo skupaj s psi. Ko gredo domov z utrujenimi psi in otroci.

Vesela sem, ko vidim toliko psov na poligonu, pa se vsi igrajo.
Postavljajo se stvari tja kamor se morajo in kamor si želim, da se.
Da Bajka postane mesto, kjer se imejo lepo psi in ljudje, tudi po tem, ko se šolanje konča.