sreda, 7. januar 2015

Malta - dežela kjer me je najbolj zeblo in kamor se bom še vrnila

Jaz ne bi bila jaz, če ne bi zadela takega vremena, kot sem ga.
Snega na Malti ne poznajo, prav tako ne mraza, ko je blizu ledišča. 30 let je bil sneg in mraz tabu.
No, vse to sem doživela.
Sneg in mraz me ne motita, saj sem ga navajena od doma. Me je pa zelo motilo to, da v hotelu niso bili pripravljeni, in sem 3 noči spala v mrazu. Dobro, da vedno vzamem s seboj kapo. Tokrat me je rešila v postelji, saj je bila obvezna večerna toaleta. Ja, nisem še spala oblečena z skoraj celim kovčkom na sebi.

Drugače pa je Malta res dežela, kamor moraš iti. Ljudje neizmerno prijazni. Ko ob cesti kaj fotografiraš, se ustavijo, da slučajno ne uničijo tvoje fotografije.
Najbolj me je presenetilo to, da so cene celo nižje kot pri nas. Pa so vezani na ladijski in letalski prevoz.
Oboje je bilo dvakrat ustavljeno in takoj se je poznalo na solati in zelenjavi, ki ni bila dnevno sveža.
Še bolj sem bila presenečena na letalu, ko so se opravičili, da nam ne morejo dati običajne malice, ker je bilo včeraj zaprt zračni prostor in niso dobili paketkov. Malica na Maltha air je res odlična (sendvič, maffin, kavica ali čaj in voda. Vse to lepo v lični embalaži)
Razen pokvarjenega gretja, je Malta dežela, kamor bom še šla.
Pokrajina je nepopisno lepa.
 
 
Kulturnih in arhitekturih znamenitosti je neskončno. Malta ima 365 cerkva, in če si jih želiš ogledat, potrebuješ čas - in tudi denar. Preživljajo se tako, da je potrebno za nekatere od njih plačati vstopnino in prav nič ti ni žal, ko stopiš v njih.
 
 
Kar nekaj je tudi starih templjev, en izmed njih je tudi tempelj kjer so častili rodnost. Prav čudne stvari so našli tam - seveda če imaš domišlijo s kančkom nagajivosti.

Sem se pa nagledala in naposlušala valov, ki so butali ob obalo.
Presenečena sem bila, kako imajo lepo poskrbljeno za muce. Pred vhodom v mondeno naselje, kjer je marina in kjer je tudi Hilton, so imeli svoje bivališče. Dvakrat sem šla mimo in dvakrat sem zmetala notri vse kovace, ki sem jih imela s seboj. Ko se nekdo tako potrudi, veš, da bo šel denar res za njih.
In res nisem videla niti ene breje muce ali bolnega muca. In kar me je še bolj presenetilo, nisem videla niti enega mačjega mladička.
Tudi potepuških psov, ni bilo.

Sva pa že prvi dan naključno našla, italjansko restavracijo, Avenue. Če ste na Malti, pejte sem jest! Midva sva vse dni.
http://theavenuemalta.com/

Malta dežela naravne lepote, prijaznih ljudi in zame, nepopisnega mraza, vetra in dežja.

Ampak, še bom šla nazaj!