četrtek, 27. november 2014

~354~

Po dolgem času se spet crkljamo v postelji - to, kako mi je to manjkalo, lahko razume le tisti, ki je imel tudi sam pse v postelji.
Ob gonitvi smo jo ukinili, sedaj lahko pridejo notri zjutraj, ampak ne takrat, kot je to bilo na začetku, ampak potem, ko pridemo s sprehoda in pojemo.
Kmalu se vračamo za nekaj časa v Črnuče in tam bo skoz v postelji. Pogrešala bom Lizo, a doma me čaka moj muc, ki je vedno vesel, ko pridemo.
Postelja bo prve dni, stalno polna.
Po jutranjem crkljanju smo šle v Črnuče na sprehod.
Norenje po gozdu je nekaj, kar se v mestu ne da.
Popoldne pa me je presenetila na polno. Vzela sem jo s seboj v službo, saj smo šli v mesto.
Tako je bila pridna, da še sedaj ne verjamem. Nič ni vlekla, gledala me je,...prav nasprotno od tega, ker dela doma.