sobota, 2. november 2013

Zakaj ravno to psičko

Ta naša mala deželica, polna fovšije in predvsem ukvarjanja za drugimi, namesto s seboj.
Upam, da bom s tem zapisom končala vse govorice in vse, ki bi se še radi vtikali v to, zakaj tukaj in zakaj ravno to kombinacijo.
V bistvu pojma nimam o prednikih, ker me to niti ne zanima. Sedaj sem zvedela, da imam v rodovniku enega top psa, ki je bil ful tekmovalec in to je vse kar vem o njih. Aja pa fotr tut tekmuje in je mislim da celo letos prvak Hrvaške v IPO 1.
Vem to, da imajo kolke ok in nimajo kakih bolezni, vem pa predvsem to, kar mi je in mi vedno bo najvažnejše. Vem, da je psica ok, ker jo lahko vidim v njenem življenju brez povelj in brez da kaj dela.
In zato sem se odločila, da tukaj kupim svojo naslednjo psico. Ker poznam psico, poznam - no videla sem jo enkrat, ampak v takem okolju, da sem videla tisto, kar me je zanimalo.
In sedaj jo vidim vsakič, ko pridem pogledat mladičke.
Aja, pa zakaj sem sedaj spustila kriterij za barvo. Ker sem ga že predno je skotila.
Preprosto, tako lepo sive in črne, kot sem jo in jo še imam doma, je skoraj nemogoče dobiti.
In ker mi je važen krakter - itak da bo najlepša punca na svetu, je to priložnost, da dobim to, kar si želim.
In ja, izbirala bom zelo strokovno - opazovala bom in poslušala kaj mi pravi srce.

In ne se trudit Bilki razložit, da jaz nisem primerna lastnica za njene mladičke.....naj vam povem, da si je ona zelo želela moje Bajke, samo ni bila naprodaj in da se poznave že okoli10 let, tako da točno ve kdo sem, kaj sem in kaj in kako živijo moje psice. In ja, tudi ne bom je imela za delo v smislu športa. Jo bom pa imela za veliko bolj zahtevno delo - bo moja pomočnica pri vzgojah in prevzgojah. Zato se nisem še odločila za tisto, ki mi je bolj všeč sedaj. Ker moram res spremljati njej karakter, ker biti moja pomočnica, pri psih, ki se zaganjano vanjo, jo napadajo in ji grozijo...al pa se je bojijo, ni ravno stvar treninga, ampak karakterja. Da o ljudeh, ki jih bo pomagala niti ne govorim.