nedelja, 8. februar 2015

Doživeti dotik delfina in plavati z njim - neprecenljivo

Priložnost plavanja z delfini, je izkušnja, ki je ne smeš zamuditi. Seveda je nisem.
Spoznati ta ogromna bitja, ki z lahkoto skačejo iz morja, ki z neverjetnim pospeškom odplavajo mimo tebe.
Hkrati pa so tako nežni, da ne čutiš dotika. Ne čutiš kdaj se te dotakneta, te porivata s takšno močjo, da te dvigneta nad vodo in te vozita po vodi.
Ko sem bila z njima v vodi, sploh nisem dojela, da se mi to res dogaja. Uživaš v vsaki sekundi in ne moreš dojet, da jo tako mehki. Pričakovala sem, da bodo sluzasti, pa niso. Gladki in mehki, trebušček imajo malo naguban, a še vedno mehak, prav tako- malo žameten na otip je..
Na začetku, sem se ju prav bala prijeti, saj nisem vedela ali stisk plavitu boli.
Ko sem videla, da niso tako krhke, kot se mi je zdelo, sem začela uživati z njimi.
 
Ko sta me zopet vozile po vodi, sta me kupile za vedno. Če se bo le dalo, bom to izkušnjo obnavljala.